Ochrana osobních údajů a podmínky

Zveme vás k vytištění těchto smluvních podmínek, nebo vám je můžeme na požádání zaslat e-mailem. Vyžádejte si z našeho zákaznického centra „Podmínky“. VAŠE STATUTÁRNÍ PRÁVA NEJSOU ovlivněna NAŠimi PODMÍNKAMI. 

Zakoupením na NitroTek.co.uk uzavíráte právně závaznou smlouvu a platí následující podmínky:

Vzhledem k tomu, že nabízené produkty mají zvláštní povahu, před odesláním objednávky si prosím přečtěte naše smluvní podmínky.

1. Kontaktní informace

Adresa: 
Nitrotek LTD
4th Floor, Goyt Mill
Upper Hibbert Lane
Marple
Stockport
SK6 7HX

( jsme online společnost a nedovolujeme zákazníkům, aby se dostali na naši adresu bez předchozího jmenování)

LTD Číslo společnosti: 05070618

Řádek objednávky: 0161 883 0054 (otevřeno 10-6pm pondělí) 

Pokud zavoláte na linku objednávky týkající se jakýchkoli jiných záležitostí, budete přesměrováni na systém vstupenek

Pro účely školení a vlastní bezpečnosti může být váš hovor sledován a zaznamenáván

Technická a poprodejní podpora :   Kontaktujte nás prostřednictvím střediska podpory, naším cílem je reagovat na jakékoli vstupenky do 24 pracovních hodin  http://nitrotek.freshdesk.com

(Pokud do této doby nedostanete odpověď, zkontrolujte prosím stav otevřené letenky. Pokud stav říká, že je otevřený, může být vaše jízdenka poškozená a měli byste zvýšit novou samostatnou vstupenku)

2. Všeobecné

Nepřijímáme žádnou odpovědnost (v plném rozsahu povoleném zákonem) za přesnost informací obsažených na webových stránkách nebo v souvisejících reklamách, které mohou obsahovat technické nepřesnosti nebo typografické chyby, včetně informací získaných od provozovatelů živé podpory a prostřednictvím e-mailu. Toto ustanovení se však nedotýká vašich zákonných práv a opravných prostředků.  

Vezměte prosím na vědomí, že všechny specifikace a barvy našich produktů se mohou změnit bez předchozího upozornění. To neznamená, že vám zašleme něco jiného, než co jste si objednali, jednoduše to znamená, že máme nové produkty a verze našich produktů přicházející stále, takže např. můžeme mít model k dispozici pouze v žluté barvě, kterou si objednáte a obdržíte, a pak o pár týdnů později model vyvedeme v červené barvě

Všechny položky podléhají dostupnosti. Budeme vás informovat co nejdříve, pokud produkt, který jste si objednali, není k dispozici a můžeme nabídnout alternativní produkt stejné nebo vyšší kvality a hodnoty.

3. Bezpečnost kreditní karty

Nitrotek LTD  a naši poskytovatelé bezpečných platebních služeb používají nejnovější technologie k ochraně informací o vaší kreditní kartě a nepředávají je žádné externí organizaci. Údaje o kreditní kartě z našich online transakcí v žádném okamžiku neukládáme a jsou zašifrovány, ověřeny a zničeny.

4. Odmítnutí sloužit

Vyhrazujeme si právo odmítnout poskytnout jakoukoli objednávku zadanou bez udání důvodu. Zadání objednávky přes náš web nepředstavuje smlouvu, dokud nebude zboží odesláno z našich prostor. Vyhrazujeme si právo zrušit jakýkoli prodej po naúčtování a před tím, než zboží opustí naše prostory, v takovém případě bude vrácena veškerá již účtovaná částka v plné výši.

5. Chyby a opravy

Vzhledem k velikosti našich stránek je někdy možné, že produkty budou nesprávně uvedeny, které již nejsou k dispozici, prošly změnou specifikace nebo již nejsou k dispozici za uvedenou cenu. Během objednávkového procesu je také možné zadat nesprávnou cenu. Vyhrazujeme si právo odmítnout sloužit v těchto případech.

6. Nitrotek LTD Záruka soukromí

Nebudeme pronajímat ani prodávat vaše jméno, adresu, e-mailovou adresu, informace o kreditní kartě ani osobní údaje žádné třetí straně. Pokud jste si zakoupili z našeho obchodu, přihlásili jste se k odběru některého z našich zpravodajů a vstoupili jste do některé z našich soutěží, nebo nás informovali o své e-mailové adrese, můžeme vás příležitostně informovat o novinkách a zvláštních příležitostech prostřednictvím e-mailu..

7. Čtrnáctidenní záruka vrácení peněz / vaše právo na zrušení

Všechny naše položky se prodávají se 14denní zárukou vrácení peněz

Podle britských předpisů pro spotřebitelské smlouvy z roku 2013 máte 14 dní (po dni, kdy obdržíte své zboží / poslední ze svého zboží), abyste zrušili smlouvu na objednávku s námi. Všechna uvedená období se prodlužují do následujícího pracovního dne, pokud končí v sobotu, neděli nebo o svátcích. V takovém případě vám vydáme plnou náhradu, budete však muset vrátit veškeré zboží, o které žádáte, o vrácení peněz na vaše náklady, pokud jste je již obdrželi, a bude nám třeba je vrátit v přiměřeném stavu. Vylepšené přepravní služby, které jste si vybrali při zadávání objednávky, např. do 9 hodin namísto použití našeho standardního doručení do následujícího pracovního dne jsou nevratné, ale jakákoli základní zaplacená sazba bude vratná

Pokud se rozhodnete objednávku zrušit u společnosti Nitrotek LTD, žádáme vás, abyste nás písemně informovali, uvedli číslo objednávky a toto bude přijato formou e-mailu nám prostřednictvím našeho systému vstupenek na technickou a poprodejní podporu nebo prostřednictvím napsal dopis:

Nitrotek LTD
4th Floor, Goyt Mill
Upper Hibbert Lane
Marple
Stockport
SK6 7HX

( jsme online společnost a neumožňujeme zákazníkům, aby se dostali na naši adresu)

V případě sporu si prosím uschovejte kopii svého písemného oznámení o zrušení.

Pokud se rozhodnete podat žádost o zrušení telefonicky, uschovejte o tom v případě sporu, protože poskytnutí dostatečného dokladu o zrušení telefonicky může být obtížnější, doporučuje se písemné zrušení.

 

Veškeré zboží bude při vrácení zkontrolováno. Za zboží nesete odpovědnost, dokud se nedostanou do našeho skladu. Ujistěte se, že jste zabalili svůj návrat, abyste předešli poškození položek nebo krabic. Pokud nezajistíte přiměřenou péči o zboží před jeho vrácením k nám, a to má za následek poškození nebo zhoršení kvality, budeme vám účtovat snížení hodnoty.

Je vaší zákonnou povinností starat se o zboží přiměřeně, a proto je-li zboží vráceno v nepřiměřeném stavu, můžeme provést odpočet od náhrady za ztrátu v hodnotě dodaného zboží, pokud je ztráta důsledkem zbytečné manipulace s vámi . Máte stejnou příležitost vyzkoušet a zkontrolovat zboží, jaké byste měli, kdybyste viděli zboží v obchodě před nákupem, než se rozhodnete zrušit smlouvu.

 

Zboží vrátíte bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám sdělíte zrušení smlouvy. Uzávěrka je splněna, pokud zboží zašlete zpět před uplynutím 14 dnů. (Pro podrobnosti o vrácení zboží si prosím přečtěte celé podmínky, věnujte prosím pozornost odstavcům 9 a 10)

 

Poštovné náklady na vrácení zboží pro sebe, je třeba nést sami, přečtěte si prosím náklady na dopravu pro vrácení zboží termín.

VŠECHNY NÁHRADY za takovéto případy jsou zpracovány do 14 dnů po obdržení zboží zpět - naším cílem je, aby vám byly peníze vráceny zpět co nejdříve.

Žádná kompenzační platba nebo vrácení nebude provedeno, ale neomezeno pouze na zklamání nebo ztrátu času. 

 

8. Šestiměsíční záruka

Na vaše zboží se vztahuje záruka 6 měsíců. To znamená, že jakákoli výrobní závada v tomto časovém rámci je pokryta a bude opravena / vyměněna nebo vrácena, pokud to není možné. Když si v rámci záruky budete ze zákona povinni vrátit nám výrobek nebo vadnou část k přezkoumání.

Vzhledem k povaze výrobků, které prodáváme, a prostředí, ve kterém fungují, může dojít k poškození často, a proto se nevztahuje na běžné opotřebení nebo poškození způsobené nesprávným používáním. Tato záruka vás kryje pouze proti výrobním chybám. Pokud se na produkt nebo části nevztahuje záruka nebo vaše zákonná práva, bude vám dodána cenová nabídka na opravu nebo výměnu a náklady na vrácení produktu nebo částí zpět k vám (podrobnosti viz část o opravách). Všechna rozhodnutí o reklamaci jsou konečná.

VŠECHNY NÁHRADY ZPRACUJÍ do 14 dnů - naším cílem je, aby vám byly peníze vráceny zpět co nejdříve.. Žádná kompenzační platba nebo vrácení nebude provedeno, ale neomezeno pouze na zklamání nebo ztrátu času.

Prodloužené lhůty pro vrácení mohou být přijaty v určitých obdobích roku nebo za výjimečných okolností, nicméně je to na našem uvážení a pouze pokud je mezi námi předem dohodnuto před písemným nákupem.

Tím nejsou dotčena vaše zákonná práva

9. Vrácení zboží

Pokud máte podezření na závadu ve svém zboží, měli byste si nejprve přečíst nejprve naše stránky nápovědy. Pokud to nepomůže, měli byste nám poslat e-mail na podporu, protože tímto způsobem lze vyřešit téměř všechny problémy a my vám rádi pomůžeme.

Vracení se přijímá pouze s číslem vrácení, které lze získat po projednání podrobností o vašem návratu se zaměstnancem přes internet podpůrné centrum . Ten vrátí formulář v sekci pro vrácení na webu musí být vyplněna v plném rozsahu a připojena k vnější straně zásilky. Zásilky, které dorazí bez čísla pro vrácení a bez formuláře pro vrácení, mohou být odmítnuty.  

Pokud se na výrobek nebo části nevztahuje záruka, bude vám poskytnuta cenová nabídka na opravu nebo výměnu a náklady na vrácení produktu nebo jeho částí zpět vám. Všechna rozhodnutí o reklamaci jsou konečná. Záruka na produkt se nevztahuje na poškození kolaterálu. Vzhledem k povaze a použití tohoto produktu není zneužití, zneužití nesprávného nabíjení a vybíjení a veškerá další nevhodná použití tohoto produktu kryta zárukou..

Vzhledem k naší velikosti, poloze a kupní síle máme vynikající vztahy s výrobci a jako vy budete mít záruky na veškeré zboží, které prodáváme. Pokud má model výrobní vadu, jsme pokryti sami, takže nemáme důvod k zaujatosti.

Přečtěte si prosím naše ' Přepravní náklady k vrácení zboží ' níže uvedený termín pro důležité rady ohledně vrácení zboží .

10. Přepravní náklady k vrácení zboží

Uspořádání a náklady na dopravu k vrácení zboží k nám nesou váhu a nebudou vráceny, pokud je zboží testováno a je-li zjištěno, že je bez závady ve výrobě.

Můžete nás oprávněně požádat, abychom zaplatili náklady na vrácení vašeho zboží, pokud se k nám vrátí model a je testováno, že má výrobní vadu, protože tato cena je přímou následnou ztrátou vadného produktu, ale musíte svou ztrátu zmírnit.

Co zmírňuje moji ztrátu?

To jednoduše znamená, že musíte udržet náklady na návrat co nejnižší. Nepřiměřená částka poštovného, kterou jste zaplatili za vrácení zboží k nám, nebude vrácena v plné výši, bude vrácena pouze částka, která byla přiměřená k zaplacení. např. odeslání zásilky na zvláštní dodávku následující pracovní den a zaplacení 18,00 GBP by nebylo vráceno, pokud by levnější a stále vhodná služba, jako je 2nd  poštovní zásilka královské pošty s pojištěním byla k dispozici za 8,00 GBP. V této situaci, protože není rozumné, abyste nás požádali o vrácení celé částky, kterou jste zaplatili, když jste použili dražší službu. Vrácení bude zpracováno pouze za přiměřenou dostupnou službu, protože nadměrná částka by byla podle vašeho výběru zaplatit a nebyla by vratná. V tomto případě bude vráceno 8,00 GBP.

Před vrácením zboží musíte od nás vždy získat vrácené číslo a v tuto chvíli vám bude sděleno, jaká služba musí být použita k vrácení zboží nám. Jakákoli nadbytečná cena, kterou za tuto službu zaplatíte za použití jiné služby, je vaší vlastní volbou a bude na vaše vlastní náklady.

Služby, které mají být použity při vrácení zboží:

Abychom vám pomohli, prozkoumali jsme náklady na přepravu zboží zpět k nám, abychom našli rozumnou cenu a služby, které je třeba použít při vrácení zboží nám.

 

Modely:

Velký benzín 1/5th  Modely a letadla – Vraťte se k nám s www.parcelmonkey.co.uk nebo www.parcel2go.co.uk ( whatevers poskytuje nejlevnější nabídku)  pomocí jejich nejlevnější Zásilková služba bude stát až 9,41 GBP

Úrovně extra pojištění:

Úroveň 1 – až do £100 = £1.00

Úroveň 2 – až do £200 = £2.50

Úroveň 3 – až do £300 = £4.00

Úroveň 4 – až do £400 = £6.00

 

Tanky, vrtulníky, osobní automobily / nákladní automobily v měřítku 1:10, osobní automobily / nákladní automobily v měřítku 1: 8, Lodě – Vraťte se k nám s www.parcelmonkey.co.uk  nebo  www.parcel2go.co.uk (v) pomocí jejich nejlevnější k dispozici zásilková služba, která bude stát až 6,87 GBP (v závislosti na zboží)

Úrovně extra pojištění:

Úroveň 1 – až do £100 = £1.00

Úroveň 2 – až do £200 = £2.50

Úroveň 3 – až do £300 = £4.00

Úroveň 4 – až do £400 = £6.00

 

Náhradní díly:

  Vraťte se k nám pomocí nejlevnější dostupné poštovní služby, např. Post 2. třídy a ujistěte se, že máte pojistné krytí pro odeslané zboží.

 

Pokud produkt, který chcete vrátit, není uveden výše, kontaktujte nás, abychom vám mohli poradit, jakou službu byste měli používat. Pokud používáte službu a uvedená cena je vyšší než výše uvedená, kontaktujte nás, abychom vám mohli sdělit, co máte dělat.

PRO ZÁKAZNÍKY MIMO MAINLAND UK ZÍSKEJTE V DOTYKU, MŮŽEME DOPORUČOVAT VÁM, KTERÉ SLUŽBY MŮŽETE POUŽÍVAT.

Uschovejte si, prosím, účtenku jako doklad o odeslání.

Vezměte prosím na vědomí, že jakmile dorazí váš návrat, připojí se do fronty v uvedeném pořadí, a proto váš návrat nemusí být zkontrolován ve lhůtě, aby bylo možné nahlásit jakoukoli škodu při přepravě kurýrem, který používáte, nepřijímáme žádnou odpovědnost, pokud zjistíme, že vaše zboží má byly poškozeny během přepravy a je příliš pozdě na reklamaci. Budete se muset ujistit, že přijmete svá vlastní opatření, abyste si nenechali ujít svůj termín.

 

11. Předběžné testování

Zkontrolujte prosím svou položku PŘED POUŽITÍM. Před použitím byste měli provést kontroly a testy. vyzkoušejte všechna rádiová zařízení včetně zkoušky dosahu. Pokud neprovedete příslušné kontroly a v důsledku toho dojde k poškození, neneseme odpovědnost. Naše stránky nápovědy a váš manuál budou obsahovat informace o postupech, které je třeba dodržovat. Pokud požadujete podrobnosti o tom, jak zkontrolovat svůj model před použitím, zeptejte se nás, abychom model nepoužívali, dokud si nebudete jisti nezbytnými předběžnými kontrolami.. 

Tyto modely NEJSOU HRAČKY. Pokud nemáte žádné zkušenosti s zakoupeným modelem, budete muset provést nějaký průzkum, např. Pokud jste si zakoupili nitro model, pak si také přečetete všechny informace na našem webu av produktové příručce, měli byste udělat nějaký výzkum, jak např. vyladit a nastavit motor a také, jak jej zkontrolovat před použitím. Budeme nabízet rady a pomoc nováčkům v maximální možné míře, ale nemůžeme akceptovat vrácení zboží, které bylo poškozeno nesprávným použitím, od zákazníků, kteří nejsou schopni upravit své modely, nebo od zákazníků, kteří své modely před použitím plně nekontrolovali..

12. Věkové omezení

Nezapomeňte, že dálkově ovládané modely, které prodáváme, NENÍ HRAČKY, doporučujeme, aby minimální věk všech našich modelů byl 14 let. Doporučujeme také, aby byl dohled poskytován každému dítěti mladšímu 18 let. Je odpovědností uživatele zajistit bezpečnost osob a majetku v jejich okolí, když se naučí používat tato vozidla..

13. Lithium-polymerové baterie (LiPo, Li-Poly )

Oheň může být způsoben, ale neomezuje se na: Přebíjení baterie, použití nesprávného nastavení nabíječky nebo nabíječky, nevyvážené zatížení baterie, nabíječka znečištěná špatným napájením, nabíjení poškozeného článku nebo bloku, zkrat, poškození při nárazu, vybíjení, provoz příliš plochý a / nebo příliš horký, vybíjení nevyváženého zatížení baterie, nabíjení baterie, zatímco stále ve vašem modelu rc, nabíjení v autě, nabíjení z autobaterie, propíchnutý batter. Důrazně doporučujeme, abyste si před použitím a prvním nabíjením přečetli informace o bezpečném používání baterie Li Po

Pokyny pro nabíjení:

1. Nabíjejte vždy na povrchu, který nemůže snadno vznítit, beton, ocel atd ... Nenabíjejte na koberci, papíru nebo jiných předmětech, které mohou snadno vznítit!

2. Nikdy nevybíjejte baterii. Co to znamená?

To znamená, že když zaznamenáte výpadek energie (při používání vrtulníku), zastavte! Ihned!

Znamená to také odpojení baterie od vrtulníku, i když vypnete vrtulník nebo vysílač a necháte jej připojený, bude se stále vybíjet opravdu pomalu. Opravdu pomalu na jeden den je hodně!

Pokud nadměrně vybijete a poté se znovu nabijete, může dojít k nadýmání. To je místo, kde buňky bobtnají. Pokud k tomu dojde, už nikdy nebudete moci baterii znovu použít. Pokud nabijete nabitou baterii, očekávejte požár!

 3. Při nabíjení vždy vyjměte baterii z modelu rc.

 4. Použijte správnou nabíječku.

5. Nepřebíjejte baterii. Vždy nastavte časovač a nenechávejte nabíjení baterie bez obsluhy. Pokud neznáte dobu nabíjení baterie, zavolejte nám nebo nám pošlete e-mail, než se pokusíte nabít.

Lipo baterie jsou drahé a mohou být nebezpečné, takže je třeba s nimi zacházet opatrně, pokud potřebujete pomoc s nabíjením, pošlete nám e-mail nebo nám zavolejte. Důrazně doporučujeme, abyste si před použitím a prvním nabíjením přečetli informace o bezpečném používání baterie Li Po

 

14. Opravárenská služba

Pokud je vaše zboží vráceno v rámci záruky, ale je shledáno, že je bez závady ve výrobě, bude dodána nabídka. Pokud se rozhodnete, že chceme, abychom pro vás provedli opravu, účtujeme pouze pracovní poplatek ve výši 15,00 GBP za hodinu (většina oprav může být provedena do hodiny), až 10 GBP za vrácení poštovného (Mainland UK) nebo až 15 GBP za vrácení poštovné (Severní Irsko, Irsko, Skotské ostrovy a Normanské ostrovy) a náklady na použité díly, které jsou mnohem nižší než průměrný model obchodu.

Pokud se rozhodnete, že chcete práci provést sami, pak není za náš čas na prohlídku a testování žádný poplatek, a pokud chcete použít náš kurýr, stačí pokrýt náš zpáteční poplatek P&P, jak je uvedeno výše..

15. dodávka

Zpracováváme objednávky od pondělí do pátku (kromě svátků)

Pokud je zásilka zamítnuta NEBO online sledování kurýrních / poštovních služeb naznačuje, že opustili kartu a následně nám zásilku vrátili, protože adresát nedokázal buď (1) zajistit opakované doručení, nebo (2) vybrat zásilku od kurýrní společnosti po odeslání zásilky do našich prostor bude objednávka zrušena a vrácena. Za těchto okolností bude odečtena náhrada za vrácení kurýrní společnosti za odchozí zásilku a vrácení do našich prostor.

Modelové objednávky:

Vaše objednávka bude odeslána od nás ve stejný den po-pá, pokud bude vaše objednávka zadána před 13:00.

Britská pevnina - používanou službou je doručení následujícího pracovního dne Parcel Force, DPD, TNT, DHL nebo UKmail / Business Post, kurýr, který používáme, bude záviset na objednaném zboží.

Služby dostupné za příplatek jsou sobotní doručení, doručení am, doručení pm, před 10:30 ráno, před 9:00

N. Irsko - Dodání do dvou dnů a Dodání do následujícího pracovního dne

Highlands & UK offshore Islands - 1-2 pracovní dny

Zbytek Evropy - Tranzitní časy jsou obvykle 2–5 dní u balíků EU - Německo 2-3 dny, Nizozemsko 2-3 dny, Belgie 2-3 dny, Rep Of Ireland 2-3 dny, Francie 3-4 dny, Španělsko 4-5 dní, Řecko 6-11 dní, USA 5-8 dní

Objednávky dílů:

Vaše objednávka bude odeslána do našeho skladu do 48 hodin prostřednictvím Royal Mail.

Objednávky ve Velké Británii - Objednávky s nízkou hodnotou budou odeslány na prvotřídní službu. Pošta první třídy obvykle trvá 1-3 dny po odeslání, což může trvat až 48 hodin. 

Objednávky s vyšší hodnotou budou zasílány kurýrem nebo speciální zásilkou Royal Mail, které vyžadují při dodání podpis. Jakmile jsou odeslány, jedná se o služby následujícího pracovního dne.

Mezinárodní letecká pošta - doručujeme po celém světě leteckou poštou pomocí Royal Mail International podepsané pro službu nebo Royal Mail Airsure, které vyžadují podpis při dodání; dodání je obvykle 3–5 pracovních dnů po odeslání, což může trvat až 48 hodin.

Snažíme se dodávat všechny položky co nejrychleji. Občas v době dopravní špičky může objednávka trvat déle - v takovém případě prosím přijměte omluvu. Možná bude nutné provést další kontroly podvodů a ověřit totožnost - může to způsobit zpoždění vaší objednávky. Naším cílem je provádět tyto kontroly co nejrychleji a nejefektivněji. Čas lze zkrátit kontrolou e-mailů od společnosti Nitrotek LTD a zadáním denního kontaktního čísla s vaší objednávkou.

16. Chybějící / zpožděné dodávky

Kurýr:  Pokud neobdržíte dodávku v očekávaném termínu dodání, kontaktujte nás prosím okamžitě, aby bylo možné kontaktovat kurýra, protože neúspěšné dodávky musí být nahlášeny do 5 dnů od odeslání zboží.

V případě nešťastné situace zmizí vaše zboží, jakmile nás informujete, bude kurýr kontaktován, jakmile kurýr potvrdí, že zboží chybí a bylo nahlášeno ve správném časovém rámci, bude uplatněna reklamace a zboží bude poté nesnáším vás.

Pokud je zboží sporné jako dodané, je to místo, kde kurýr říká, že dodal, a má podpis od adresáta k přijetí, ale vy uvádíte, že jste je neměli, pak kurýr nevznáší nárok, dokud není zboží uspokojeno. nebyly doručeny po provedení vyšetřování. Součástí tohoto šetření je pohovor s řidičem dodávky, bohužel v této velmi vzácné situaci nemůže být zboží v rozporu, dokud kurýr nevznáší nárok.

Královská pošta: Pokud neobdržíte doručení do očekávaného data dodání, kontaktujte nás prosím okamžitě, aby mohla být objednávka. V případě nešťastné situace zmizí vaše zboží. Royal Mail uplatní nárok až po uplynutí 15 pracovních dnů od data odeslání. Během této doby jsou naše ruce svázané a my musíme prostě počkat, protože „ztracené“ balíčky jsou během této doby často znovu doručeny nebo vráceny odesílateli. Jakmile to uplyne, pak, pokud je zboží stále nedoručeno, bude vaše objednávka znovu odeslána.

Pokud je zboží zpochybněno při dodání, v tomto případě Royal Mail tvrdí, že zboží dodalo, a má od příjemce podpis pro jeho přijetí, ale vy jste uvedli, že jste ho neměli, pak nevznáší nárok, dokud není uspokojeno, že zboží má nebyly doručeny po provedení šetření. Součástí tohoto vyšetřování je pohovor s Postmanem, bohužel v této velmi vzácné situaci nemůže být zboží zneseno, dokud Royal Mail nevznáší nárok.

17. Poškozené / neúplné dodávky

Pokud je zboží, které obdržíte, poškozené, musíte nás okamžitě informovat, pokud se nemůžete telefonicky dostat, měli byste nám ihned poslat e-mail, aby bylo možné to zaevidovat a poškození nahlásit kurýrovi. Do 3 dnů od obdržení musíme ohlásit poškození kurýrem, jinak nelze uplatnit nárok. Máte právo na přiměřenou příležitost ke kontrole zboží a my bychom řekli, že toto je přiměřená doba, po kterou si zákazníci mohou zkontrolovat své zboží, zda nedošlo k poškození, a proto musí být všechny zprávy o poškození nebo neúplné dodávky nahlášeny do 2 dnů od přijetí.

Nepřijímáme drobné známky a poškození na obalech, které obdržíte v důsledku přepravy a manipulace, jako vada, ale pokusíme se, pokud je to možné, poškodené obaly vyměnit. To je na našem uvážení.

Důrazně vám to doporučujeme Pokud vám kurýr doručí zásilku a nemáte tam čas na kontrolu zboží a na poškození, měli byste jej vždy podepsat jako nezaškrtnuté. Nejedná se o zásadní požadavek, protože pokud podepíšete, aniž byste prohlásili, že není zaškrtnuto, a zjistíte poškození při prohlídce zboží, můžeme ještě reklamovat u kurýra, pokud nám dáte vědět v přiměřené lhůtě, jak je uvedeno výše, jen to věci dělá náš konec mnohem jednodušší v procesu reklamace, pokud zákazníci podepíší zboží jako nezaškrtnuté, takže kurýr netvrdí, že zboží bylo vyjma dobrého stavu.

18. Dárky zdarma

Někdy provádíme propagační akce, kde je při nákupu nabízen dárek zdarma. Tento bezplatný dárek je součástí objednané položky, a proto je-li hlavní položka vrácena k vrácení peněz, bude rovněž nutné vrátit dárek zdarma, abyste obdrželi vrácení peněz.  Nemůžete vrátit dárek jako takový za vrácení peněz ani za jeho hodnotu.

19. Náš tým

Naši zaměstnanci jsou nadšenci rádiových modelů a mnoho závodů na národní úrovni. Naši zaměstnanci jsou velmi dobře informováni, pokud jde o naše výrobky, takže pokud máte jakékoli problémy nebo máte nějaké dotazy, kontaktujte nás.

20. Stížnosti

Máte-li jakékoli stížnosti týkající se našich zaměstnanců nebo poskytované služby, pošlete e-mail vedoucímu zákaznického servisu na adresu [email protected]

21. Společnost

Vzhledem k naší velikosti, poloze a kupní síle máme vynikající vztahy s výrobci a jako vy budete mít záruky na všechno zboží, které kupujeme. Pokud má model výrobní vadu, jsme pokryti sami, takže nemáme důvod k zaujatosti.

 

Nitrotek LTD je společnost registrovaná as provozovnami v Anglii a řídí se anglickým zákonem.

Anglické soudy budou mít nevýhradní jurisdikci ohledně jakéhokoli nároku vyplývajícího z těchto podmínek nebo z těchto podmínek nebo z návštěvy našich webových stránek, i když si vyhrazujeme právo zahájit řízení proti vám za porušení těchto podmínek ve vaší zemi pobytu nebo v jakémkoli jiném další relevantní země. 

 

NitroTek si vyhrazuje právo změnit jakékoli ceny nebo podrobnosti na našich stránkách  

 

Předpisy WEEE:

Směrnice o odpadních elektrických a elektronických zařízeních (WEEE) je nyní britským právem. Cílem právních předpisů je, aby výrobci platili za sběr, zpracování a využití odpadních elektrických zařízení. Předpisy také znamenají, že dodavatelé zařízení, jako jsou obchody na ulicích a internetoví prodejci, musí spotřebitelům umožnit bezplatně vrátit své odpadní zařízení.

Množství OEEZ, které vyhodíme, se každoročně zvyšuje přibližně o 5%, což z něj činí nejrychleji rostoucí tok odpadu ve Velké Británii.

• Většina britského OEEZ končí na skládce, kde olovo a další toxiny, které obsahuje, mohou způsobit kontaminaci půdy a vody. To může mít škodlivý vliv na přírodní stanoviště, volně žijící zvířata a také na lidské zdraví.

• Mnoho elektrických předmětů, které vyhodíme, lze opravit nebo recyklovat. Recyklace předmětů pomáhá šetřit naše přírodní omezené zdroje a také snižuje environmentální a zdravotní rizika spojená s odesláním elektrického zboží na skládku..

Distributoři nových elektrických a elektronických zařízení (EEE) musí hrát roli při snižování množství OEEZ vstupujících na skládky.

Společnost Nitrotek Ltd je podle těchto předpisů povinna nabízet našim zákazníkům bezplatný zpětný odběr jejich OEEZ za stejných podmínek, když od nás kupují nový elektrický nebo elektronický produkt.

Pokud například zákazník od nás koupí nové rádiové vozidlo, přijmeme jeho staré rádiové vozidlo a bezpečným způsobem ho znemožníme na skládku. Zákazníci nám musí vrátit svou WEEE položku do 28 dnů od zakoupení nové položky.

Podle předpisů WEEE by nyní mělo být veškeré nové elektrické zboží označeno symbolem přeškrtnutého kontejneru na kolečkách znázorněným níže:

Zboží je označeno tímto symbolem, aby bylo vidět, že bylo vyrobeno po 13. srpnu 2005, a proto by mělo být zlikvidováno odděleně od běžného domácího odpadu, aby mohlo být recyklováno..

Podle nařízení o použitých bateriích Nitrotek Ltd nyní nabízí systém zpětného odběru všech přenosných použitých baterií. Vybité baterie můžete vrátit do našich obchodních prostor osobně (prosím nezveřejňujte).

Místní přenosné zařízení pro recyklaci použitých baterií můžete také najít na www.recyclenow.co.uk

Většina supermarketů a obchodů, které prodávají baterie, bude mít sběrné koše na použité baterie a některé městské radnice, knihovny nebo školy mohou také zřídit sběrná místa. Koncoví uživatelé mohou najít obchody ve své místní oblasti dostupnější.